Jídlo je medicínou: 20 přírodních léků proti bolesti, které najdete ve své kuchyni

Doporučení pro udržení si dobrého zdraví jsou dnes většině lidem již poměrně dobře známé. Měli bychom jíst celozrnné obiloviny, ovoce a zeleninu. Omezit slazenou limonádu, cukrovinky a provádět nějakou fyzickou aktivitu.

143

[hana-code-insert name=’TopFloat Left’ /]Bohužel, většina lidí konzumuje zejména zpracované potraviny. V supermarketech najdeme spoustu balených potravin s nízkou nebo žádnou výživovou hodnotou. Ba co víc, nemáme pestrou stravu. Zaměřujeme se na kukuřici, pšenici, rýži a sóju. Nadešel však čas na to, abychom to změnili a vnímali jídlo jako prostředek, díky kterému se dokážeme vyléčit.

Jídlo má velkou energii, proto je správný výběr potravin tak důležitý. Poskytuje nám širokou škálu zdravotních přínosů.

Zde jsou některé z nich:

jedlo-proti-bolesti-jpg-sk-1

1. Zmírněte si bolesti svalů a hlavy se zázvorem

Nedávný dánský výzkum ukázal, že každodenní konzumace zázvoru pomáhá zmírnit bolesti svalů a kloubů, otoky a ztuhlost až o 63%.

jyojguzdtxmgznjdpvqjsg-ginger2

Zázvor obsahuje silné protizánětlivé látky zvané gingerol. Doporučujeme vám konzumovat lžičku sušeného zázvoru nebo dvě lžičky čerstvě nastrouhaného zázvoru denně.

[irp posts=”4207″ name=”Vynikající slané placky, které budete milovat: Připravte si je doma už dnes a ohromte slanou novinkou celou svou rodinu”]

2. Symptomatické bolesti zubů s hřebíčkem

Podle výzkumníků z Kalifornské univerzity, žvýkání hřebíčku pomáhá zmírnit bolesti zubů a onemocnění dásní již za několik hodin.

Hřebíček obsahuje přírodní látku eugenol, která funguje jako účinné anestetikum.

klinceky

Přidáním 1/4 lžičky mletého hřebíčku k jídlu si navíc ochráníte své srdce, pomůžete regulovat hladinu cukru v krvi a snížíte hladinu cholesterolu v průběhu tří týdnů.

3. Vylečte pálení žáhy s jablečným octem

[hana-code-insert name=’Inline’ /]

Přidejte si lžíci jablečného octa do 2,5 dcl vody. Tento nápoj vypijte před jídlem a vyléčíte si tím pálení žáhy již za 24 hodin.

o_phpssxqc3

Jak vysvětluje Joseph Brasco, gastroenterolog v Centru pro nemoci trávicího systému ve městě Huntsville:

“Jablečný ocet je bohatý na kyselinu jablečnou a vinnou, které podporují trávení, urychlují odbourávání tuků a bílkovin. Dokáží rychle vyprázdnit váš žaludek a zmírnit bolesti při pálení žáhy.”

4. Vylečte bolesti uší s česnekem

Nalévejte si 2 kapky teplého česnekového oleje do postiženého ucha během 5 dnů. Podle odborníků z Univerzity Nové Mexiko je tato metoda lepší než léky na předpis.

Česnekový olej obsahuje účinné látky, jako jsou síra a selen, které působí proti bolesti vyvolané přítomností mnoha bakterií.

[irp posts=”4226″ name=”Lékaři ji nenávidí: Dieta, co zabíjí rakovinu, odstraňuje migrény a léčí autismus”]

Pokud si chcete připravit vlastní česnekový olej, zahřívejte tři stroužky česneku v půl šálku olivového oleje asi dvě minuty. Uskladňujte ho v lednici 2 týdny.

5. Zažeňte bolesti kloubů a hlavy s višněmi

Nejčastějšími onemocněními těchto dnů jsou artritida a bolesti hlavy. Zažeňte jejich přirozeně každodenní konzumací mísy třešní.

Třešně a višně obsahují antokyany, které mají silné protizánětlivé účinky. Dokonce 10 krát silnější než acylpyrin a ibuprofen.

tresne

Jak vysvětluje Muraleedharan Nair, PhD, profesor potravinářské věd na University of Michigan:

“Antokyany pomáhají zastavit tvorbu silných enzymů, které jsou přítomny při zánětech, čímž předcházejí nebo léčí různé druhy bolestí.”

6. Bojujte proti bolestem žaludku s rybami

[hana-code-insert name=’Inline’ /]

Zánětlivé onemocnění střev, syndrom dráždivého tračníku či poruchy trávení můžete zmírnit konzumací asi 500 g ryb týdně.

Nejvhodnějšími druhy ryb jsou sardinky, pstruh, sleď, makrela, losos a tuňák.

download-1

Podle biologického chemika Barryho Sears, PhD., vedoucího Nadace pro výzkum zánětů v Marblehead, omega-3 mastné kyseliny EPA a DHA jsou silné protizánětlivé látky nacházející se v rybách bez vedlejších účinků.

Navíc výrazně zlepšují funkci celého trávicího systému. Snižují křeče, zánět a bolesti břicha.

7. Předcházejte premenstruačního syndromu (PMS) s jogurtem

Podle odborníků z Univerzity v Yale má téměř 80% žen zkušenosti s PMS. Příčinou je citlivost jejich nervového systému, který reaguje na výkyvy hladiny estrogenu a progesteronu během měsíce.

Odborníci z Kolumbijské univerzity v New Yorku tvrdí, že konzumace dvou kelímků jogurtu denně pomáhá zmírnit příznaky spojené s PMS o 48%.

j000003a

“Jogurt je bohatý na vápník, který zklidňuje nervový systém, předchází bolesti, dokonce i když se hladina hormonů mění”, vysvětluje Mary Jane Minkin, profesor gynekologie na univerzitě v Yale.

Pokračování článku najdete na následující stránce ->
--reklama--
POKRAČOVÁNÍ ČLÁNKU
--reklama--
1
2
3
ZDROJbadatel
Pokračování článku najdete na následující stránce ->
--reklama--
POKRAČOVÁNÍ ČLÁNKU
--reklama--